Bloggintresserade

söndag 8 november 2015

Helgbilden hos Mj foto.

Hej alla ute i vårt avlånga land.

Veckorna bara rusar iväg. Nu är det söndag igen och en ny helgbild.
Den här söndagen blir det från min trevliga lördags eftermiddag med en väninna på besök.Så här fina blommor fick jag när hon kom.




Hon bjöds på fisksoppa ett gott bröd och kaffe med kladdkaka. Massor med glada skratt blev det.Och många minnen delades vid bordet.

Mitt bidrag till  Helgbilden hos Mj.Foto.
Önskar er alla en fin början på veckan
Kram Meta  

13 kommentarer:

Violen sa...

Så trevligt det låter! Och fisksoppa med kladdkaka som dessert, vilken läcker måltid!
Ha en lugn och skön söndagskväll!

Livet genom bilder sa...

Låter som en perfekt lördag. Trevligt att få blommor som lyser upp i mörkret

anemonen sa...

Sådana lördagar skall man uppskatta. Bästa som finns att vara i goda vänners lag. Vackert porslin du har som förgyller måltiden än mer. Blommorna är mer än vackra det är ljuvliga.

Unknown sa...

Så kul att få så fina blommor och vilken fin header du skapat. Trevlig kväll.

Unknown sa...

Det låter som en underbar dag. Ha en fin vecka!

Eva Trillian sa...

Det låter som ett väldigt trevligt sätt att tillbringa en del av sin helg på:) Fina blommor!

Anni sa...

Kladdkaka, skratt och blommor - underbart!

Beppan sa...

Godis för både öga, gom och själ.
Kan inte bli bättre!

Linda sa...

The flowers are lovely!

cissi sa...

En lördag kan väl inte bli så mycket bättre! :)

Stare Ström sa...

Oj, så vackra blommor du fick!

Hanna sa...

Så fina blommor och så trevligt det ser ut, sådana ögonblick ska man vårda i minnet.

Tack för dina ord hos mig, ja nya glasögon är faktiskt något som står på min att göra lista, ha ha! Ha det gott!

Barbro sa...

Åh, så fina rosor. Den färgen, alltså de pastellfärgade hade jag i min brudbukett för många år sedan nu.
Sonjarosor hette de.
Härligt att dela dagen med goda vänner. Det ger ett lyft för själen!