Bloggintresserade

lördag 28 november 2015

Fototriss Rak

Hej alla Adventsfirare!
Ny vecka ny triss, dagarna bara rusar iväg, det är massor som jag vill hinna med. Får ta en sak i taget tror jag. Nu tar jag 
Fotrissen  Om du kikar in där får du se många raka saker. 

Här kommer mina raka bilder.


Vår kolonistuga börjar få sina raka brädor i en rak rad på långsidan. Tänk snar är det vår och vi kan vara där mer.


 



I fredags var jag på ett mysigt fik i en före detta ladugård. Där sitter fönstren på en rak rad, där man kan se in i chokladverkstan.


Deras nytillverkade praliner ligger i raka rader, från alla håll.

Det var mitt raka bidrag
önskar er alla en fin och skön Advent.
Kram Meta

10 kommentarer:

Anni sa...

Nämen det där fiket blev jag ju väldigt nyfiken på!
Kul att det går framåt med bygget.

Axart sa...

Ser fint ut alltihopa och gott dessutom!
AX

Violen sa...

På det fiket fanns det en hel del som jag gillar rakt av! Vem kan säga nej tack till praliner som ligger i raka, frestande rader!
Trevlig helg!

kariogjon sa...

Bilde nummer 3 med pralinerna på rad ble min favoritt: Skulle gjerne ha smakat. Ha en fortsatt god helg! Kari

Anna sa...

Vilken rolig triss, fina praliner!

Nukke sa...

Oh jaiks vilka praliner !!!

Stare Ström sa...

Det var ett trevligt fik! Ha en glad advent!

Oliver sa...

Blev sugen på de där pralinraderna! Fin triss!

Annette sa...

Så fin triss. Och de där pralinerna bildade ju en snygg, rak linje genom bilden. Snyggt att du fotade med det perspektivet.

Åke sa...

Kul blandning :) Lycka till med kolonistugan :)