Bloggintresserade

lördag 7 november 2015

Fototriss "Dörrar"

Hej på er var ni än är!

Fredag och en ny triss. Det är en utmaning att hitta objekten minsann. Fick faktiskt leta i mitt galleri idag för att hitta dörrar. Det får nog bli bättring på det ser jag.För tänk så många fina dörrar det finns.


 En gammal dörr till en snickarverkstad i Örebro.




En annan gammal dörr vid en lada.








Och dörren till farfars utedass vid farfars stuga.




 

Det var mina tre dörrar  hos Fototrissen idag,
Önskar er alla en fin och bra helg var ni än är.
Kram Meta

19 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Charmiga dörrar!

Violen sa...

Alla tre dörrarna är charmiga, var och en på sitt sätt!
Trevlig helg!

Lotta sa...

Finfina dörrar och visst är det roligt att fota dem! Trevlig helg!

Åke sa...

Tänk så många fina dörrar det finns... Höll mig också till dass dörrar :)

Madde sa...

Jättefina dörrar, och tittar man lite kan man allt hitta de där udda

Beppan sa...

Spännande det där med dörrar...
Fin triss!

Katarina Cinnamon sa...

Fina trissdörrbilder :-)

Gammelsmurfen sa...

Gillar dina dörrar!

kariogjon sa...

Dörren till snackarboden i Örebro blir favoriten: Så sliten, så vacker! Kram. Kari

Anita Malta sa...

Verkligen charmiga gamla dörrar du fann i ditt arkiv !!!

Nukke sa...

Yes, utedass 10 poäng !!! Och vackra bilder också dom 2 andra !!

Veiken sa...

Det blev ju en jättefin triss! Den första dörren gillar jag bäst! :)

Camilla sa...

Underbart trissat och tänk så mycket fina dörrar det finns.

Vi i Kasperian sa...

Jag tänker som du - måste bli bättre på att hålla ögonen på och fota dörrar!
Fin triss fick du till, och visst blir man inspirerad. :)
Berit E

Annie fotar i Kalifornien sa...

Så härligt nostalgiska!! :-D Fint!

Barbro S sa...

Gamla, fina dörrar med mycket känslor/minnen i.

Anonym sa...

Riktigt härliga dörrar!!!!!

Anonym sa...

SV; Inte klämt mig utan senan som sträcker yttersta leden har gått av (hur nu det går till)

Anonym sa...

Oj vilka mysiga gamla dörrar. fina