Bloggintresserade

lördag 8 februari 2014

Today´s flower

 Hej alla där ute!

Blommor får vi nog aldrig nog av. det ger glädje och tillfredställelse av alla slag.


Min blomma idag är en vårblomma. En ljusblå Pärlhyacint.
En lökväxt som jag bara älskar att ha inne så här tidigt, innan vi ser den i rabatten.
Det är det som är bra med lökväxterna.
Först njuter vi inne av dom sen kommer de i våra rabatter.


 Jag köpte den lite utslagen för jag tyckte den var fin så.
 




 Mitt bidrag denna veckan till
Dagens blomma. du kan gå in där så får du se en massa vackra blommor.




 Önskar er alla en fin helg
Kram Meta

5 kommentarer:

Mary sa...

Lovely flowers!

Unknown sa...

Hur underbart det än är att ha blommor inne så längtar jag efter att se dem ute i rabatterna. Ha en skön helg! Kram, Gunilla

Birgitta sa...

Vilka söta blommor!Det är nog första gången jag ser en Pärlhyacint. Fina bilder! Ha en trevlig söndag!

Ileana sa...

Never seen before this flower!Thank you for sharing!
Have a nice day!

Míriam Luiza sa...

Ahhhhhhh...muito lindoooooo...amei a cor desta flor...