Bloggintresserade

torsdag 20 februari 2014

En styck himmel.

Hej alla där ute!
Vad glad jag blev att det är igång igen med En styck himmel hos dig Tina.
Jag har saknat det. 
Här kommer ett bidrag från mig......



Tror nästan att det är lika hos de flesta med en grå trist regnig himmel varje dag ett stycke bakåt i tiden.


 


 Men helt plötsligt en dag delar molnen sig och det kommer fram en stor rund gul boll som man inte kan titta på, SOLEN.

 

 Jag älskar träd, de är så spännande och lite mystiska i sitt grenverk.
Här är även en blå himmel några minuter då solen lyser på mig vid busshållplatsen.


Det är nog allas längtan nu efter en härlig vår med massor av sol.

Mitt bidrag denna veckan till En styck himmel. hos Tina 
Ha en fin mitt i veckan dag
Kram Meta

5 kommentarer:

HansHB sa...

Nydelig himmel i bildene dine!

Freja sa...

Härligt med himmel!

Refleksjon på livsvegen sa...

Godt når SOLA kjem!
Den er livgivande, men vi treng også regnet. Fin helg :-)

Laura sa...

Beautiful sky photos, I think we may have some rain instead of snow this week. We'll see:-)

Mary sa...

Great sky photos! A wonderful tree!