Bloggintresserade

lördag 22 februari 2014

Fototrissen idag är "Spår"

Hej alla vänner där ute i den gråa världen.

Hörde idag att det är värme på gång i alla fall, får väl vara glad för det lilla.

Ja då var det "Spår" vi skall tänka på idag få se vad det kan bli......
Hur olika kan inte det bli... Är du nyfiken gå in till 
Fototrissen  och kolla 

Jag tänker så här.....

Hemma hos oss finns det spår på bordet.Som tur är lämnar de inget spår efter sig.
 




Lite ovanligt kanske med ett Lucia tåg på spår.





 På min koloni är det någon som lämnat spår efter sig.



Mitt bidrag till spår i Fototrissen


Önskar er alla en fin söndag
Kram Meta

22 kommentarer:

Axart sa...

Roligt, den typen av spår hade jag inte tänkt på :)
AX

amo sin blogg sa...

Fin tolking av tema.
Ja, det er mange slags spor.

Fin søndag frå Anne-Mari

B i r g i t t a sa...

Åh vad häftigt! Gillar verkligen dina spår på bordet :)
http://foto.rudenius.se/?p=2995

Borgmästaren sa...

Inga spår av spår... roligt! Gillar tågspåren!

Katarina Cinnamon sa...

Fiffigt du trissat :-)

Jag sa...

...och ett riktigt Luciatåg! Fina spår allihopa

Anneli - A'la Foto sa...

Det är ju jätteroligt med ett ljusluciaspår! Fint tolkat och får mig att tänka på när jag var liten och min storebror bodde hemma och hade modelljärnväg! Jag fick inte leka med den tyckte han men det tyckte jag! ;)

Ha en skön söndag!

Monica o Jacob sa...

Härligt med en egen liten järnväg, Lucia på spår riktigt läcker;-)
Ha en skön söndag

Madde sa...

Kul trissat :-)

AA sa...

Fin triss med spår, modelljärnvägen väcker minnen!

Steffe sa...

Rolig och bra tolkning av temat. Modelljärnvägen väcker nostalgikänslor!

Bitten sa...

Har alltid tyckt om modelljärnvägar, vilken lycka att ha en sån!

Linnéa sa...

Spännande med modelljärnväg. Vet att många är samlare av tåg o spår och bygger än. Så fint. Undrar vem som klampat runt på kolonilotten.

Anonym sa...

Trevliga spår. Roligt att det fortfarande finns de som har tid att leka.

Lajsas Fotografi sa...

Fina bilder! =) Vad fint med ett lucia-tåg =)

lottisen sa...

Gillar verkligen mittenbilden! Ha en skön söndag!

Freja sa...

Åhh, modelltåg, så kul!

Åke sa...

Underbart trissat! Det ger en Flashback på det man lekte med som liten :)

Pysselfarmor sa...

Mobiljärnväg tror jag faktiskt att jag aldrig sett i verkligheten. Det skulle vara kul att provköra.

Anonym sa...

Fina spår, påminner om en granne som hade jultåg på flygeln.

Oliver sa...

Kul idé med ett riktigt luciatåg. Det firandet gick inte spårlöst förbi.

Scaniatjejen sa...

Det kan man verkligen kalla Luciatåg! Så fyndigt! Tänkte på järnvägsspår för dagens tema men hade inget på så bekvämt avstånd som du.=)