Bloggintresserade

onsdag 19 februari 2014

Onsdagstema " Blåaste blått"

Hej alla där ute!


Onsdag igen och ett härligt ämne tycker jag. "Blåaste blått".

Mina bilder blir de här från en klar himmel och en busskur där solen ger skuggor av de vissna stråna. 
Det är inget vi här är vana att se i år. 

 


Den omtalade gråskalan har verkligen visat sin rätta sida här i höstvintern eller vad det skall kallas det vi haft.



En härlig konsert var jag på en kväll 




Där var det också en blå bakgrund av ljus.




Mitt bidrag denna onsdag till onsdagstemat
vill du se mer av blått då går du in dit och kikar.
Ha en fin mitt i veckan dag
kram Meta

15 kommentarer:

Scaniatjejen sa...

Härliga blå bilder! Gillar särskilt den med växterna som kastar en skugga på busskuren!

Anonym sa...

Fin blå himmel, får nästan lite vårkänslor :-) Ha det gott!

Marit Johansson sa...

Ja inte är vi bortskämda med blå himmel.. tänk vad vi ska njuta när den väl breder ut sig över himlavalvet :)

Anonym sa...

Härligt med bilder av blå himmel.

lottisen sa...

Härliga blå färger! Älskar bild nr 2, så vackert!

Eva Trillian sa...

Blå himmel - det är vi inte bortskämda med ännu i år. Vackert!
Blir nyfiken på vad du var på frö konsert :) De bjöd på fototemafärg och musik!

anemonen sa...

Den blå himlen ger mig känslor som liknar vårkänslor. Hoppas på en tidig vår.

Benita sa...

Härliga blå bilder. :)

Monica o Jacob sa...

Nä mycket till blått har det ju inte varit i år, gillar busskuren bäst;-)
Ha en skön kväll

amo sin blogg sa...

Aldeles herlege bilder du viser !!

Takk for koselege kommentarar hos meg.
Klem frå Anne-Mari

AA sa...

Gillar särskilt bild 2 där solen kastar skuggor mot busskurens blå!

ormbunke sa...

Flera nyanser av blått. Härligt med konserter. Ha de gott

Pysselfarmor sa...

men vilken färg på en busskur! HÄrligt!

Anni sa...

Hade du inte skrivit att det var en busskur hade jag trott att det var - ja, jag vet inte vad ...
Kul blandning du fick till!

Lajsas Fotografi sa...

Fina nyanser av blått =)