Bloggintresserade

torsdag 24 oktober 2013

Torsdagstemat. I like

Hej alla på nätet!

Då var det torsdag igen ojojoj vad veckorna springer iväg ändå då är detta en långvecka på jobbet för mig.

Jag gillar när höstens alla löv lyser som av guld och koppar.





Nu har det så sakteliga börjat att falla till marken.
Och det blir bara de svarta och bruna stammarna kvar , 
Det känns mörkt och ruggigt innan den vita snön kommer och lyse upp.





Mitt bidrag denna veckan till 
I like i torsdagstemat det finns många fina inlägg att kika på där, så gör det.

Ha en skön och härlig Höst
Kram Meta

9 kommentarer:

Beppan sa...

Härliga färgsprakande höst!!

Eva Trillian sa...

Den här hösten har verkligen bjudit på vackra färger!

Anonym sa...

Det gäller att ha kameran framme och fånga det sista färgsprakande skådespelet nu. Ha det gott!

Kakan sa...

Jag gillar också höstens färger...
Kram Kakan

Hanna sa...

Vilka fina bilder!

Nett sa...

Härliga löv, så fint när de hänger sig kvar på träden :)

Monica o Jacob sa...

Härliga höstbilder den sista blir min favorit;-)

Smulan "katten" älskade Elsa;-)

Della sa...

Visst är det fint med alla färger. I like också.

Anonym sa...

ja höstfärger är verkligen fint!