Bloggintresserade

söndag 13 oktober 2013

Helgbild.



Hej alla på nätet!

Här kommer mitt bidrag till Helgbilden hos Marit



Jag har blivit pepprad med så härliga vyer under en hel helg.


Var vi än har gått eller åkt så är det så underbara färger på alla träd.
Jag bara njuter av vackert väder med sol.


Detta vill jag dela med mig till er alla som kikar in här.
Här finns också en länk till Yves Rocher det går nämligen att vinna produktpaket på 500 kr om du är med i Helgbilden hos Marit

Ha en fin vecka
Kram Meta

10 kommentarer:

Susannesblogg sa...

Snygga höst bilder!

Violen sa...

Mycket höstkänsla i dina bilder! Tittar gärna en stund på dem!

Husbilen-Ellen sa...

Färgsprakande bilder! Ha dé! Elisabeth

Beppan sa...

Verkligen härliga vyer!! Färgrikt och vackert. Men även det kala trädet är vackert där det avtecknar sig mot himlen!

Freja sa...

Älskar färgerna på dina bilder, vackra hösten!

Ninnis sa...

Härliga höstbilder....=)

Kram Ninni

Unknown sa...

Bilden på det kala är riktigt fint!
/Kiki

Unknown sa...

Ursäkta det hela gick lite för fort.
Jag menar att bilden med det kala trädet är verkligen jätte vackert.
/Kiki

anemonen sa...

Finfina höstbilder och tvåan är min favorit.

Pialotta sa...

Otroligt vackra Höstmotiv :)