Bloggintresserade

söndag 20 oktober 2013

Måndags tema i trädgården

Hej alla där ute.

Då var det måndag igen oj så fort det går, det är ju bra för då har vi snart vår. hihi

Så här tänker jag om dagens tema.........
 

Lite bilder från Våren kan ju glädjas lite 



Mina vackra rosor står i full blom de har ännu knoppar som nog inte kommer att slå ut innan vintern


Varje dag jag är på kolonin så plockar jag lite av mina hösthallon.

Det var mitt bidrag till 
Måndagstemat hos Helene 

Ha en härlig vecka med sol och fint väder.
Kram Meta

7 kommentarer:

Ezter sa...

Så fina bilder! Det ser gott ut med hallon :)

Anneli - A'la Foto sa...

Vilka fantastiska Penséer!! Så fransiga! Jättevackra! Fina bilder!

Ha en skön måndag!

Lotta sa...

Mums med hösthallon, det ska jag plantera nästa år!
Ha en fin måndag!
Kram

Unknown sa...

Så fine bilder.
Bringebær skal plantes til våren igjen, det er så godt.

Ha en fin mandag

Villrose sa...

Snart vår, ja!
Fine bilder fra en god sesong.

FrökenChristina sa...

Det var mycket fina rosor. Du har verkligen en härlig trädgård.

Tins roser sa...

Så fine bær hos deg! Ja den fine høsten har ennå ikke sluppet taket!