Bloggintresserade

torsdag 29 januari 2015

Torsdagstemat I like

Hej på er!

Det är inte mycket som jag blir glad av när jag tittar ut. Om jag tänker tillbaka till i tisdags. Där fanns nåt att vara glad över.Nu har jag minnet att vara glad för.
Då satt jag nämligen för andra gången i år och fikade i mitt växthus på kolonin.
Ni må tro att jag mös med kaffe och tänt ljus. Naturligtvis längtade jag till våren, då jag kan sitta här alla fina dagar, för det ska det bli det, har jag beställt.

Mitt bidrag denna torsdagen till Torsdagstemat
Kika in där, massor av bloggare gillar en hel del saker.
Ha en fin torsdag
kram Meta

7 kommentarer:

Christer Holm sa...

låter härligt att fika i ett växthus :)

Lotta sa...

Va mysigt! Nu vill jag också ut och mysa i växthuset! Kram.

Stare Ström sa...

Så mysigt!

Della sa...

Låter jättemysigt.

Freja sa...

Så härligt att ha det att se fram emot, och nu kan du njuta av att planera!

Monica o Jacob sa...

Underbart mysigt, får skaffa mej ett växthus;-)
Ha en skön helg

Nett sa...

Låter som en underbar plats att sitta på :)