Bloggintresserade

onsdag 7 januari 2015

Ny början hos växthus liv och onsdagstemat

Hej alla där ute!

Jag började ju om mitt liv redan i aug  och det har nog inte riktigt landat än.Att vara hemma varje dag och inte gå till jobbet det är inte så lätt att anpassa sig till det.  
 
Det är snart dags att ta fram blomjorden och krukorna för att ge de små fröna en ny början.Även mina pelargoner ska få en omgång med saxen och ny jord. De ser för taniga ut.




Om du kikar in till Växthusliv får du se hur andra tar en ny början.
Först ska alla julsaker förpassas till sina lådor
Önskar er alla en fin och skön kortvecka
                                           Kram Meta

1 kommentar:

LINDA sa...

Åh så härligt att snart få plantera om pelargoner, det har jag inte tänkt på. Nu blev jag glad :)

Kram
//Linda