Bloggintresserade

fredag 2 januari 2015

Fredagstemat

Hej alla där ute!

Först vill jag önska alla en riktigt fin fortsättning på 2015.

Idag visar jag er en bilde på en så fin lite by med små hus, kyrka och skola. Allt detta finns på en odlingslott inte långt från mig.
 Det är kul att se de här fina små husen, Antar att de är från en by i norr, kan vara så för en man och kvinna har en lott just på det stället och han är så pysslig. 
Kika in till Fredagstemat så får du se mer egentillverkat 
Ha det gott i de sista helgerna..
Kram Meta


7 kommentarer:

Eva Trillian sa...

En fin liten by i vinterskrud :) Anar hur den gör sig extra fint i grönskan på sommaren! Ibland önskar jag verkligen att jag var åtminstone hälften så pysslig!
God fortsättning!

Violen sa...

Kul att se vad pyssliga människor kan tillverka! Ser så fint ut i snön!
Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

anemonen sa...

Jag är smått förtjust i miniatyrer så jag gillar byn.

Stare Ström sa...

Det var fint gjort!

Freja sa...

Så charmigt!

B i r g i t t a sa...

Så gulligt! Skönt att det får stå kvar också :)

Nett sa...

Så vacker vinterby :)