Bloggintresserade

fredag 22 augusti 2014

Skywatch Friday

Hej alla där ute!

En hälsning från mig och vår himmel i Sverige och på min koloni.Jag älskar blommor,de kommer nog att synas vid många tillfällen här hos er. Detta är mitt första bidrag.




En pion sträcker sig mot skyn.


Honungsklockan som böjer sina klockor för solen.

Och en vacker limefärgad stjärnflocka. Sträcker sig mot skyn.






Mitt första bidrag till Skywatch denna fredag
Önskar er alla en fin helg var du än befinner dig
Kram Meta

3 kommentarer:

Judy sa...

Love your flowers!!! Sometimes, I think the backs of flowers are better than the fronts - more interesting!

G:a Affären sa...

Så vackert att fota blommorna underifrån, det ska jag tänka på. Honungsklocka? Måste googla...

Kramar
Cia

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert!

Ha fin ny veke :-)