Bloggintresserade

onsdag 20 augusti 2014

Onsdagstema

Hej alla där ute!
Sommaren är slut och vi sätter fart med teman igen.

Att välja fritt, det är inte lätt det. Jag är ju en älskare av blommor så det får nog bli nåt sånt

En av de sista rosorna i krukorna.

Värmen har försvunnit och solen har gått till vila. Nu hoppas jag bara på att det ändrar sig snart. Kanske inte lika varmt som i sommar men sol i alla fall.
Då kanske jag får flera rosor att njuta av.


Även mina ringblommor sjunger på sista versen.


Rosenstaven har nyss börjat slå ut. Den behöver mer sol för att bli fin.

Som sagt detta var mitt bidrag denna onsdag i
onsdagstemat fritt val.
Öskar er alla en fin mitt i veckan dag
kram Meta

13 kommentarer:

Violen sa...

Blommor kan vara riktigt vackra trots att de är på upphällningen! Gillar både rosen och ringblomman trots att de har sett sina bästa dagar! Snart kommer det nog sol så att rosenstaven blir ännu vackrare!
Ha en bra dag!

Lottisen sa...

Vackra blommor! Jag älskar rosor och mina blommar fortfarande för fullt trots det kyligare vädret, vi fàr se hur länge det varar. Hoppas ochsà pà lite värme i september innan mörkret och kylan kommer!

betty-NZ sa...

Flowers are always a great subject for me, they always make me feel happy. Loving your shots a lot, even if it is the end of their seasons.

amo sin blogg sa...

Nydelege blomster du har sjølv om regnet har piska dei.
Fin onsdag frå Anne-Mari

Annemor sa...

Vakre blomster og godt at regnet ikke har tatt knekken på alle.
Fine bilder.
HA en god kveld :)
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2014/08/20/favorittmat-nye-briller-ma-til/

Eva Trillian sa...

Vackra blommor - man tröttnar ju aldrig på att se foton på vackra blommor :)

Marja sa...

Fina blommor! Rosenstav har jag nog aldrig sett. Den verkar riktigt intressant. :)

Monica o Jacob sa...

Ja än blommar det för fullt i rabatterna, rosenstaven blev jag nyfiken på;-)
Ha en skön kväll

Anonym sa...

Blommor är roligt att fotografera :) vackra foton! Rosen är min favorit!

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Håper vi får flere nydelige sensommerdager. Jeg lengter faktisk tilbake til heten!
Si i fra når turen går mot Fredrikstad, så blir det byvandring på oss, velkommen. Det er en fantastisk by jeg bor i!!!!

Freja sa...

Vackra blomster, vackert fotat!

Anonym sa...

Blommor är verkligen bra motiv. De är vackra och finns i många olika sorter och färger. Rosa rosor är nog mina favoriter.

Anni sa...

Nog vill vi ha kvar lite blomsterfägring ett tag till - din ros är otroligt vacker!