Bloggintresserade

onsdag 27 augusti 2014

Onsdagstemat är förändringar.

Hej alla där ute!

Förändringar ja, vad kan man säga om det då, lite svårt att komma på men jag tror jag löste det.......................



När vi köpte vår koloni 2008
Då var den igenväxt och inte mycket att njuta av.




Det här är samma sida av tomten i år.
Ni ser gången längst fram på den gamla bilden och samma gång från huset idag.


Nog kan jag säga att vi lyckats med en stor förändring hos oss. Jag är så nöjd med det.

Ett inlägg till Onsdagstemat Förändring Från mig.
Önskar er alla en fin dag
Kram Meta

7 kommentarer:

Lottisen sa...

En stor och väldigt lyckad förändring!

Semester & Mat sa...

Det var sig en förändring, en positiv sådan :)

Violen sa...

Tror ni har fått lägga ner mycket arbete på den förändringen men så fint det har blivit!
Ha en skön kväll!

anemonen sa...

En positiv förändring som är jättevacker.

Anonym sa...

Vilken förändring! Kul att ha kvar gaml bilder, så man verkligen ser förändringen. Lätt att glömma hur det en gång såg ut när man är mitt uppe i det!

Annas röda stol sa...

Wow så fint!!! Kram Anna

HWIT BLOGG sa...

Och en riktigt vacker förändring också! Så otroligt fint...
Varm kram och jag önskar dig en skön höstvecka,
Titti