Bloggintresserade

söndag 10 augusti 2014

Fototriss Smultronställen.

Hej på er där ute i bloggvärlden!

Nu återkommer jag efter att sommaren nästan har tagit slut.
En underbar sommar med mycket upplevelser och sköna lata dagar.

I trissen var det Smultronställen den här gången
Det finns massor av dom. 
Jag har valt de här från min sommar.



Det första är min koloni. Och främst mitt växthus där vi har suttit och njutit många kvällar.






Det andra är Rosariet här i Jönköping. Ett helt underbart ställe att fika och vandra runt bland alla rosor och andra blommor med för den delen.





Det tredje får bli ett loppis här i stan. Stallqvarn. Där är en fin miljö runt om kring med forsen och dammen. Väl värt ett besök om ni kommer till Jönköping.


Det här är mitt bidrag till Sommarens 
Fototriss med smultronställen.
Önskar er alla en fortsatt fin sen sommar.
Kram Meta

6 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Många sköna smultronställen även hos dig :) Skulle nog trivas på alla tre!

Anni sa...

Jamen nu måste jag ju resa till Jönköping - kanske kan ta en sväng förbi på en liten tur söderut ...

... Stallqvarn, sa du ...

Anonym sa...

Härlig triss!

HWIT BLOGG sa...

Åh vilken härlig triss och vilka vackra ställen! 3 ställen jag mer än gärna skulle vilja besöka...
Det blir en solig fredag, skönt!
Hoppas allt är väl med dig Meta.
Varm kram,
Titti

Scaniatjejen sa...

Härliga smultronställen! Du ser verkligen ut att ha det fint på din koloni och jag önskar att jag hade ett växthus som ditt.=)

cissi sa...

Vilken fin koloni du har!! :)