Bloggintresserade

måndag 7 april 2014

Måndagstemat är "nödvändig".

Hej alla där ute!

Nytt tema igen när det är måndag, kul att få nåt att fundera över.
"Nödvändigt" var det den här måndagen

Då tänker jag så här.
När jag kommer med bussen till kolonin finns det nåt som är väldigt nödvändigt för mig. 




Det är att få dricka kaffe.
 



Att tidigt på våren få sitta på trappen och njuta av solen och att se hur blommor och buskar slår ut en efter en. Det är mycket nödvändigt för mig








Mitt bidrag denna måndag till 
Om du kikar in där får du se många fler som har nödvändiga tankar. 
Ha en fin måndag önskar 
Meta
 

7 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Gode nødvendigheter det Meta !
Eg kan skrive under på det same :)

Klem frå Anne-Mari

bareenhusmor sa...

Hei. Kaffe er kilden til alt liv, i hvert fall hjemme hos oss :-) Ja, en kaffekopp på trappen....i solen. Det er en dyd av nødvendighet.
Klem fra mette

Scaniatjejen sa...

Förstår dig, ser underbart ut!

Anneli - A'la Foto sa...

Det sista kan jag absolut förstå och skulle gärna ha i mitt liv! Det första, med den väldigt beroendeframkallande drycken, är det många och åter många som absolut känner som du...jag är dock inte en av dem! Varken kaffe eller te dricker jag! :)

Freja sa...

Nödvändigt och trevligt!

Villrose sa...

Sukk! Det ser bare herlig ut!
Og helt nødvendig, selvsagt :-)

Nett sa...

Kan hålla med dig om kaffet, det är bara ett måste :)