Bloggintresserade

måndag 14 april 2014

Måndagstemat är "Glad Påsk."

Hej alla där ute!

Nu är det måndag en ny vecka som är Påskveckan har börjat.
Här är det inte så mycket Påsk ännu men det kommer nog fram till helgen.

På min köksbänk står ett litet äggskåp i alla fall.






Ovanpå skåpet står en äggkopp av Lisa Larsson.
 






 

 Inuti skåpet har jag två gamla äggkoppar 




De här äggen har jag köpt någonstans på en semesterresa minns inte var.

 
Dom är så fint målade.
 Det här var mitt bidrag till Måndagstemat.
Om du går in dit får du se andras Påskfirande.
Ha en fin Påskecka
Kram Meta


5 kommentarer:

Lajsas Fotografi sa...

Fina påskprydnader!

Freja sa...

Så fint! När mannen och jag flyttade ihop visade det sig att vi hade 25 äggkoppar tillsammans, men ingen av oss äter någonsin kokta ägg... Så, vi gjorde oss av med alla...

anemonen sa...

Många fina påsksaker var det här. Jag gillar påsken för det är inga stora krav som julhelgen. Lite mer avspänt och vilsam tycker jag.

Scaniatjejen sa...

Vilka vackra ägg och äggkoppar! Sött litet skåp också som de får bo i.=)

Nett sa...

Vilka fina ägg :) Och jag gillar de gamla äggkopparna!