Bloggintresserade

söndag 6 april 2014

Fototriss. Gult. och tävling.

Hej alla där ute!

Gult var det här ja....


Hos mig har den gula Irisen lyst upp min gång ett bra tag nu.

Den gula fina hasselbusken gjorde mig så glad när jag gick till min bassängträning i fredags.












Den här lyktan lyste upp vår väg, så vi hittade på natten, tillbaka till sovplatsen där vi bodde.


Det här är mitt bidrag till Fototrissen idag och man kan vinna också.
Jag önskar mig  Coolstuff i Påskägget i år.

Önskar er alla en fin ny vecka
Kram Meta

22 kommentarer:

Violen sa...

Härlig triss! Visst blir man glad av gul färg!
Ha en skön söndagskväll!

lottisen sa...

Härlig gul och glad triss!

Rajson sa...

Din mittenbild är härligt uppfriskande!
"Made in Sweden"
Snyggt trissat!

Karilotte sa...

Så herlig med gule blomster! Og lykten er jo god og ha når det er mørkt og man trenger finner fram .-)

Monica o Jacob sa...

Vilken läcker gul Iris här omkring är alla blå.
Fin liten gul triss.
Ha en skön söndagkväll:-)

Katarina Cinnamon sa...

Vilken fin Iris, härligt att du har fått vår. Fint trissat :-)

amo sin blogg sa...

Fantastisk at iris og mandeltre blomstrar så tidlig !!
Det er ei flott tid no. Her regnar det i dag, men det trengs etter fleire veker med sol kvar dag.

Fin ny veke til deg frå Anne-Mari

Katarina sa...

Så här på våren är gult en mycket välkommen färg som man blir glad av!

Olga T sa...

Gult lyser upp på olika sätt!

Eva Trillian sa...

Tre gula bilder i en triss som talar om vår och uteliv ;) Bra sammansatt!

Freja sa...

Så myxket vår det är i dina bilder, härligt!

Pysselfarmor sa...

Iris...det vill jag ha massor av...i alla färger...har ingen gul!

Steffe sa...

Läckra vårbilder, dom lyser härligt gult. Lyktan blir vår favorit.

Anneli - A'la Foto sa...

Fina bilder på temat!

Bitte sa...

Tjusigt trissat. Dina bilder ger hopp om våren.

Erik Semlan sa...

Nä men, precis sådana lyktor lyser upp kring min förra arbetsplats.
Fast där var det nog ingen som sov över på natten! ;-)
Gult ljus från lampan är det!
Många av vårens blommor är gula, det är tydligt när jag kikar runt bland trissar. :-)

Stare Ström sa...

Gul iris har jag inte sett förr. Så söt den är.

ormbunke sa...

Det lyser gult i alla bilderna men kanske mest i den sista. Ha de gott

Scaniatjejen sa...

Vilka underbara irisar, såna skulle jag också vilja se varje dag! Glad gul triss!

Åke sa...

Fina bilder, där lyktan blev min favorit!

Anonym sa...

Gillar dina gula irisar. De verkligen lyser.

Lajsas Fotografi sa...

Fina och gula bilder!