Bloggintresserade

torsdag 5 december 2013

Torsdagstemat i like

Hej alla där ute.

Idag gillar jag ljus.

Det kanske är så att det behövs ljus i våra hus inte el då utan levande ljus i dag. Många får nog strömavbrott med stormens framfart.


Ljus på min balkong



Ljusängel av 
Hanna på Krumelur.







                          Morfars pressbräda
                          med ljushållare i glas.





Äpplen med värmeljus i ett tennfat.



Mitt bidrag till  Torsdagstemat I like   Gå in och kolla på andras I like 



Önskar er alla en ljus dag
Kram Meta

9 kommentarer:

Beppan sa...

Härligt med levande ljus - även utan Svens härjningar!

Stare Ström sa...

Jag är beredd! Ljus finns i massor inför Svens besök.
Ha en fin dag!

Violen sa...

Om, eller när, Sven kommer och ställer till det tänder vi några ljus och försöker göra det mysigt och gott inomhus!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Vackert! Ljus är verkligen ett måste den här årstiden, det ger humöret en kick. Ha det gott!

Eva Trillian sa...

Nu är det skönt att tända ljus och mysa till tillvaron!
Fina bilder!

Anita - Malta sa...

Verkligen stämningsfullt och mysigt hos dig.

Husbilen-Ellen sa...

Visst behövs det mycket ljus. Jag tände nyss ett ljus som lyser utanför husbilen. Ha dé gott! Elisabeth

Anonym sa...

ljus kan man inte få för mycket av!

Annika på Rubinara sa...

Visst är det mysigt med levande ljus i decembermörkret.