Bloggintresserade

onsdag 11 december 2013

Onsdagstemat om Festligheter.

Hej alla där ute!
Jag har valt festligheter i mitt tema. När man fyller 7 år är en stor händelse i ens liv. 

 Vi firade vårt barnbarn med ett stort Smurf kalas.

 

Väska till present och tallrikar att äta på.





 Ett fint dukat bord med plats för alla.











Alla ljusen på smurfbakelserna blåstes ut.











Lite 
läskiga men ändå jättegod.



 






Massor av paket blev det också.






En mycket lyckad fest tyckte jubilaren.

Mitt bidrag till Onsdagstemat. vill du se andra teman så gå in och kika.



Önskar er alla en fin mitt i veckan dag
Kram Meta

10 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Underbar tolkning och vilka ljuvliga bakelser!

Eva Trillian sa...

Vilket trevligt kalas vi får ta del av :) Mån tro att jubilaren var glad!

Birgitte sa...

Det har været en festlig dag :-)

Mina sa...

Vilken underbar smurfmuffins! Och en fin fest minsann! Trevligt!
Hälsningar Mina

Beppan sa...

Så härligt med Smurfkalas!! Kan tro att unga damen var nöjd....

Freja sa...

Åhh, så kul med kalas! Och vilka smaskiga bakelser!

Stare Ström sa...

Vilka smurfbakelser!

Pysselfarmor sa...

Det är roligt att fixa barnkalas - man får ta ut i svängarna då, med t.ex. blå kristyr ;-)

Anonym sa...

Vilket lyckat kalas, det är så en 7-åring ska firas. Ha det gott!

Anni sa...

SÅÅÅ mysigt, jag blir alldeles glad och varm i hjärtat!