Bloggintresserade

lördag 9 mars 2013

Välkommen.

Hej alla vänner på nätet!

Vad var det som hände med våren? Inatt  hade vi 10 grader kallt, hoppas solen värmer upp idag.



Så fint våren var på väg här i Jönköping.
Isen på Vättern har börjat ge sig Viden har fått kissar och några försiktiga lökar tittar fram på kolonin.










 


 Här inne hos mig har våren i alla fall kommit för att stanna.
Köpte lite panséer som jag planterade i ett påskägg med lava på och en Bellis i ett Påskägg av plåt. De vita blommorna på kvisten är körsbär som jag tog in för några veckor sedan.

Välkommen!
Med de här vårblommorna vill jag hälsa mina nya följare välkommen
Elin
Laura
Light and voices
Jag hoppas att jag kan inspirera er eller bara ge en god stund.

Ha en fin dag var i världen du än befinner dig.
Kram Meta

3 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Nei, våren lar vente på seg. Den er lova hit 18.mars. Da skal jeg stå og heie på ho med flagg og hurrarop!
Det er faktisk noe å vente på hvis det blir så vakkert som på bildet ditt. Ha riktig go´hælj ;:OD)

Birgitta sa...

Så fina vårbilder! Hos oss i norr hade vi -30 idag på morgonen ;)

Irene sa...

Fremdeles minusgrader her også ... håper vi får se våren snart!