Bloggintresserade

söndag 24 mars 2013

Fototriss. Siluett.

Hej alla fina på nätet!

  Det här var en utmaning för mig som nybörjare.
Har inte många bilder i mitt arkiv av siluetter. 
Den första fick jag se när jag tände lyktan vid min dator. Det var ju en siluett av en kvist och fågel





Och den drickande mannen i ett tält en varm dag. Den var den enda jag kan kalla siluett från mitt arkiv.








Ha en fin vecka
Kram Meta 



                      

            Det här är mitt bidrag Till
            Här kan du hitta fler fina bidrag.

14 kommentarer:

Min fotogen sa...


Du har verkligen använt din kreativitet för att få till den här trissen. Bra jobbat!

Anonym sa...

Du hittade ju några siluetter till slut. Fina skuggor mot den gula väggen och ljuslyktan har hög mysfaktor. Ha det gott!

Violen sa...

Det blev ju riktigt bra med fina siluetter i din triss!

Mina burkar sa...

Tältbilderna var ju läckra!!

Barbro S sa...

Det blev ju fina silhuettbilder. Läckert med mannen i tältet.

irene andersson sa...

Ah, ingen annan jag kikat på idag har kommit på skuggsiluetter. Mycket snyggt!

Annemor sa...

Den løste du flott.
Silhuetter er ikke så vanskelig å få sett. :)
Nyt kvelden.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/03/24/fototriss-del-212-siluetter/

Maria Lundmark Hällsten sa...

Det där gjorde du ju bra, fin triss!

Anonym sa...

Ett bildarkiv är bra att ha. Du fixade en fin triss, nybörjade eller inte.

Marit Johansson sa...

Ja det gäller att vara kreativ :) fin triss.

Mias Mix sa...

Den där drickande mannen passade ju perfekt på temat, fyndigt!

Anni sa...

Mannen i tältet var väldigt påpassligt fångad! Men så ensam han ser ut?

ormbunke sa...

Så snygg triss du fick ihop. Ha de gott.

När Annie fotograferar sa...

Härliga siluetter!! :-D