Bloggintresserade

onsdag 2 november 2016

Torsdagstemat I like.

Hej go vänner!
Ja ha det var länge sedan jag hade ett inlägg här men nu har jag flyttat hem från kolonin och det börjar bli lite som vanliga vinter vanor.


Ni må tro att jag gillar en av mina städprylar hur mycket som helst. Det är den där gula manicken som jag tvättar fönstren med.
Absolut det bästa jag har haft. inget spill rent och snyggt. Kan till och med tvätta utan att plocka av fönsterbrädan om det skulle behövas. Rekommenderas på det varmaste.



Vill ni se vad andra gillar gå då in på Torsdagstemat 
 och kika runt. 
Önskar er alla ett gott slut på veckan 
kram Meta

2 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

En sån skulle jag behöva för mina fönster är såå skitiga så det är helt galet! :)

Paula i pörtet sa...

Hej, jag behöver ett par förlängda armar för att kunna putsa fönstren, de öppnas utåt och ner är det flera meter till marken! Ingen stege räcker heller till. Så mina fönster är allt annat än rena, har provat teleskop men då får man ju ingen kraft alls i armen.
Ha en skön helg