Bloggintresserade

söndag 6 november 2016

Helgbilden.

Hej alla vänner!

Mina bilder från Helgen visar på att jag har börjat få lite Adventskänsla.
Det åkte nämligen fram lite ljusslingor här.

Ett träd i koppartråd som väninnan har gjort Fick i år en kopparslinga med ljus.
Det gillar jag.






Den andra slingar har jag stoppat ner i en glasflaska.
De är så mysigt med ljuset från dom här nu när det är mörkt kallt och 
blåsigt utanför fönstret.

Mitt bidrag till Helgbilden   
hos Mj Foto. Kika in det finns mer att titta på och beundra där.
Ha nu en fin kväll och en bra början på veckan
Kram Meta

10 kommentarer:

anemonen sa...

Inte utan att även jag tänkte tanken på att ta fram ljusslingor. Det blir aningen trevligare inomhus då. Ha en fin kväll du med.

Violen sa...

Så mysigt med ljusslingor i novembermörkret! Ser så inbjudande ut!
Ha en skön kväll!

Susannesblogg sa...

Ljusslingor måste jag bara köpa! Så inspirerad jag blev av ditt inlägg med ljusslinga i flaskan

Åke sa...

När den mörka årstiden håller i sig passar det alldeles utmärkt med ljus så där :)

Helen sa...

Det är så mysigt när man får börja tända ljusslingor och smygstarta advent. Det har jag också gjort :).

KajsaLisa sa...

Jättefint och inte så hysteriskt som det brukar bli med julsaker.

Barbro sa...

Behövs nog att ljuspynta lite nu, med allt mörker utanför. Trots den vita snön som gjort marken mer lysande, är det mysigt med extra lampor och ljuskedjor.

Eva Trillian sa...

Så fint :) pratade med en väninna igår om hur sugna vi är på att plocka fram lite ljusslingor och lite adventskänsla - tror nog att jag ska göra som du och helt enkelt bara ta fram något!

Stare Ström sa...

Nu är tiden då man ska tända många ljus! Fint hos dig.

Anni sa...

Jamen titta, så mysigt det blir på en gång!
Kopparträdet var väldigt fint, jag har just köpt mig ett liknande i svart tråd.