Bloggintresserade

söndag 27 november 2016

Helgbilden hos M.J

Hej alla vänner!

Jaha då var det ny helg då. Tänk så fort det gått och Advent har åxå gjort sitt intrång hos oss.
Det är en härlig tid fram till JUL
Det bli säkert många adventsbilder idag hos M.J och Helgbilden. Jag är inte sämre jag heller. 
Eftersom jag har det lite jobbigt med all värk just nu så går det inte med någon rasande fart att få fram det jag brukar.. 
 


Det har i alla fall kommit fram några ljusstakar 


och mitt årstidsskåp fick julsaker idag. 


Det var min helg.
Hoppas er varit bra med.
Ha det nu bra i början på den nya veckan
Kram Meta

5 kommentarer:

Anni sa...

Vem har bråttom? Julen kommer oavsett om pyntet är framme eller ej. Jag tycker att du redan gjort det fint, årstidsskåpet är en superfin adventsprydnad!

Stare Ström sa...

Trycker du har gjort det jättefint!Ser väldigt mysigt ut.

KajsaLisa sa...

Stämningsfulla adventsbilder.

Helen sa...

Jag håller med övriga och tycker också att du fått det väldigt fint redan. Försök ta det lugn, julen kommer ändå och jag hoppas du kan njuta av denna fina årstid.

Barbro sa...

Har inte haft fokus på några julprydnader än, men de kommer...
Men för oss är det nästan nog att bara titta ut genom fönstret.
Där är det julstämmning, med över halvmetern snö och träd som står och duckar under snötyngder. Elavbrott har det också varit till och från, när gatorna el-bolaget har i skogen blir för smala.