Bloggintresserade

onsdag 20 maj 2015

Onsdagstemat är vitt.

Hej alla där ute!
Ja då dyker jag upp igen då. Det är mycket just nu så jag får prioritera lite med vad jag gör. Det med vitt lät lite spännande.
Jag tänker så här.
Ni vet jag är ju så fokuserad på blommor så det får bli lite sånt idag med.
 
När jag sitter i mitt växthus i min vilstol så vilar jag ögonen på alla vildkörsbärsträden i skogen utanför kolonin.


Det är så vackert och jag kan sitta där nästan hur långe som helst.


Det här är mitt bidrag till Onsdagstemat.
 Kika in får du se mer vita bilder.

Önskar er alla en fin mitt iveckan
Kram Meta

7 kommentarer:

Violen sa...

Förstår att du njuter i ditt växthus! Vilken vacker blomning!
Ha det gott!

amo sin blogg sa...

Ja, dei nydelege blomstrane er i sannhet noko å nyte synet av.
Flotte bilde.

Arja sa...

Halloj!
Förstår att du njuter med den vackra utsikten, fina bilder du bjuder på :O)

Eva Trillian sa...

Tack för att du unnade oss bilder på allt det vackra :)

anemonen sa...

Tack för de vackra vita blommande träden. Körsbärsblom är ljuvligt

Refleksjon på livsvegen sa...

Så vakkert! Berre å nyte!
Fortsatt fin vår :-)

Stare Ström sa...

Vackert med alla blommande fruktträd nu.