Bloggintresserade

lördag 2 maj 2015

Fototrissen

Hej alla där ute. 
Fototriss som handlar om hur vi har det nu.
Här har varit kalla vindar och regn ända tills idag då tittade solen fram på kvällen.
Det kalla vädret har gjort ett stopp för våren.
 

På min koloni finns det i alla fall lite nya blommor som vågar sig upp.
Den vita tigerliljan är så söt.


Den lilla söta trädgårdsvivan
kikar fram.


Löjtnandshjärtat har börjat visa sina fina  små hjärtan.


Så här ser det ut hos mig på kolonin. Jag njuter av det varje dag.

Det är mitt bidrag till Fototrissen om hur det ser ut hos mig.
Önskar er alla en fin söndag
Kram Meta

11 kommentarer:

G:a Affären sa...

Det blir kallt i natt men så belönas vi med sol i morgon. Hoppas alla dina sköningar på kolonin klarar natten bra.

Önskar dig en fortsatt fin helg!
Kramar /Cia

Olga T sa...

Förstår att du njuter! Så härliga blommor!

Anneli - A'la Foto sa...

Åh vilken vacker trädgårdsviva! Ja visst njuter man varje dag nu! :)

Monica o Jacob sa...

Härligt när det rör på sej i trädgården, tyvärr hade ett av mina Löjtnantshjärtan dött såg jag får dela på en av dom andra.
Ha en bra dag

Gunvor sa...

Åhh va mycket fint du har som redan blommar på din kolonilott! Så fina bilder. Jag längtar tills det finns lite utslaget här också. Blåsippor o krokus blommar här.
Ha en härlig söndag!

Eva Trillian sa...

Så mycket blommor, redan. :) en triss med lite sommarkänsla!

Vi i Kasperian sa...

Våren har kommit långt, på din lott. Förstår att du kollar varje dag, för att hinna följa med. :
Berit E

Spanaren sa...

Fina trissar/ kram

cissi sa...

Oj, blommar löjtnanshjärtat redan, det var tidigt.
Fint trissat från din koloni!

Nett sa...

Fina bilder ifrån kolonin :)

Leena sa...

Så härligt i din kolonilott! Den kan nog inte vara så liten ... Nästan sommar redan.
Ha det gott! Kram, Leena