Bloggintresserade

söndag 2 juni 2013

Weekend Flowers och Blo-ma



Hej där ute!

Det här är en pärlbuske. En helt underbar lite buske som nyss slagit ut här hos oss.





Knopparna sitter som pärlor på ett band.


Ni kan nog tänka er hur vacker den är när alla blommor slagit ut.







 
                                Det här är mitt bidrag till
                                        Här kan du se mer
                                                  och till
                                   Blo-Ma hos N.F


Ha en härlig söndag
Kram Meta

5 kommentarer:

Unknown sa...

Den är fin och en ny bekantskap för mig. Ha en bra ny vecka!

MitchyLR sa...

Lovely shots of both the buds and the flowers :-))

Judy sa...

I have never seen anything like it!!! The buds are so enchanting, like the pearls on a string, and the blossoms when they open are beautiful!!

anemonen sa...

Vacker är den.Vita blommor är mina favoriter jämte ljust rosa. Tjusiga foton var det här.

ulla laiho sa...

Så glad jag blir att du visar denna just nu. Jag har en likadan på landet och har alltid undrat vad den heter - den fanns där när vi köpte sommarstugan. Nu fick jag äntligen ett namn. Den är otroligt vacker.