Bloggintresserade

torsdag 2 juni 2016

Torsdagstemat I like.

Hej alla sommarfirare.

Nu har vi massor av värme att njuta av och som det blommar det är så vackert överallt
Idag kan jag inte se mig mätt på mina Irisar. En vit
Den har många fler knoppar så jag blir så glad.





 och en lila och blå..



 Jag älskar Irisar och jag har många som kommer efter varandra. Så jag kommer att njuta läänge.


Kika in tillTorsdagstemat  
Där får ni se vad andra gillar idag ....

Önskar er alla underbara dagar i solen och värmen. passa på och njut ingen som vet hur länge det varar
Kram Meta 

7 kommentarer:

Violen sa...

Visst är irisar vackra! Tror inte jag har sett vita tidigare. Nere vid Stadsfjärden växer det en del gula och dem gillar jag! De har just börjat blomma.
Ha det bra!

Beppan sa...

Visst är de ståtliga! Mina blå är precis på gång att blomma.

Stare Ström sa...

Så läcker den vita irisen är! Blå och gula har jag i trädgården men den du har har jag inte sett förr. Får leta i affärerna.

NatureFootstep sa...

härliga blommor, gillar den vita för den ser man inte så ofta :)

betty-NZ sa...

What lovely flowers! It's so nice to know they will be around for a while.

Anonym sa...

En mycket vacker och stilig blomma man gärna kan njuta av i sin trädgård :) Må så gott.

BP sa...

Du ser, även utan regn och med kyla ter sig dina älsklingar så fint så:-)