Bloggintresserade

onsdag 15 maj 2013

Onsdagstema. #161 "Feeling good".

Hej alla där ute!

Feeling Good, det kan ju inte vara annat än min koloni det.


 




 Att få sitta och njuta av solen eller bara vila min trötta kropp.
Att få se alla fina blommor. Rosor tulpaner och en massa andra vackra blommor.












Att grilla mat och äta tillsammans med min familj och goda vänner







Att få ta reda på det jag odlar, som här alla fina bär till en paj.









Det är för mig "feeling good."


 
Det är onsdagstemat hos mig. Kolla Här om ni känner för att se mer  

Ha en fin onsdag
Kram Meta

16 kommentarer:

Annemor sa...

Lett å få "feel-good"-stemning der :)
Flotte bilder.
Ha en deilig dag.
Mormor

Monica o Jacob sa...

Detta kan man verkligen kalla Feel Good, härliga bilder.

Malys krok sa...

Sommergodt og deilig!Her var det ikke vanskelig å finne den gode følelsen!
-Margit-

Anni sa...

Jag förstår dig fullkomligt! En sådan härlig tid vi nu går till mötes!

Birgitte sa...

Det forstås , jeg ville også nyde det meget ;-)

Della sa...

Verkar vara ett riktigt feel goodställe.

llh sa...

Odlarmöda och vila :)
Känner igen mig i din goda känsla.

Violen sa...

Ett bra ställe att koppla av och vila på! Runt omkring finns massor av positiva ting att njuta av!
Ha en skön dag!

Anonym sa...

Ja men detta är väl feeling good om något. Helt underbart att slå sig ned där bland alla blommor och sedan avnjuta grillat med de man har kära. Ha det jättebra!

Anita - Malta sa...

Många fina bilder som ger även mig en feeling good känsla :-) Börjar gilla din kolonilott ;-) Så många vackra blommor och solstolen ser härlig ut. Ha en fin fortatt vecka.

Leena sa...

Ja, vilken härlig tid det är nu! Och än bättre blir det, med hela sommaren framför oss. Bara att njuta av naturen, trädgården, familj och vänner. Och god mat och dryck ...

anemonen sa...

Här fanns det mycket att må gott av.

Stare Ström sa...

Delar helt din känsla för en koloni!

Mona sa...

Vad härligt det verkar att ha en koloni. Förstår att du njuter i fulla drag!

Bitten sa...

Ser härligt ut!

Marit Johansson sa...

Ja nog är det feel good i dina bilder!