Bloggintresserade

måndag 15 april 2013

Kalorier är måndagstemat #81

Hej alla på nätet!

Då var det dags för lite kalorier, det är vi bra på i vår familj.

 


Första semlan förra året 
i solen på min koloni.
                             En chokladbutik 
                       jag gärna besöker MUMS




En stor längtan spred sig inom mig när jag såg bilderna på kursbärspajen från förra sommaren.

Och till sist en tårta till ögongodiset helt kalori fri.


Ha en härlig måndag med mycket ögongodis hos Helene

Kramar Meta

9 kommentarer:

Violen sa...

Många kaloririka frestelser hos dig! Tur att du avslutade med en kalorifri ögonfröjd!

Kakan sa...

Så gott...
Vårkram Kakan

jeanette sa...

Mums vad gott med kalorier.

Catharina sa...

Vilka härliga bilder, som man inte bör titta på så här precis före middagen.

Kicki sa...

Ser ut att finnas mycket gott! Blomster tårtan är urfin!

HansHB sa...

Deilig å se, flotte bilder!
Og helt sikkert mange kalorier!

Mona sa...

Mums, så mycket gott du bjuder på! Får jag välja så tar jag gärna krusbärspajen.

Wenche sa...

Maange kalorier her :0) Blir fristet så jeg må late som jeg ikke har sett bildene ;0)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Rikelig med kalorier her, ja:) Pai er veldig godt, men jeg har ikke prøvd med moreller/kirsebær.
Artig blomsterkake!