Bloggintresserade

måndag 29 april 2013

April blommor hos Tinas picstory

 Hej alla på nätet!

April blommor.
Här hos mig finns det så mycket blommor att välja mellan. Det mesta har ju kommit dem sista veckan.
 


 Förgätmigej och Tibast


















Vivor och den gula sippan.












Gula hyacinter som jag planterar i rabatten i höst så får jag se dom igen nästa vår.



Min första tulpan som slagit ut.










Och en absolut älskling i min trädgård. Irisen här den lilla våririsen



Det var mitt bidrag till Tinas picstory.





Ha en härlig vårvecka.
Kram Meta

4 kommentarer:

Annemor sa...

Nydelig aprilblomster.
Ha en fin kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/04/29/tinas-picstory-april-flowers/

❈Paula❈ sa...

Tolle Blumen, das 1. Bild finde ich besonders schön. Wundervoll

Liebe Grüße
Paula

Ralph sa...

Since snow is not covering the ground for a while, it is time for flowers to bloom and grow - reminding us that we can enjoy warm days and lovely flowers for a few months...

Al sa...

Very beautiful. Hopefully we'll see flowers where I live soon but there's still snow in the forecast this week...