Bloggintresserade

söndag 17 juli 2016

skyltsöndag

Hej sommarvänner!

Ja ha då var det söndag igen fattar liksom inte hur fort det går mitten av Juli också. Puh.
Nu är sommaren snart slut känns det som med allt regn och rusk vi har här hos oss.

En skylt ska det bli idag igen då. Kolla in till konst och konstigt så får du se alla som skyltar



Jag kör inte bil själv men nog blir jag lite konfunderad över hur man kör här??????

Hoppas någon förare kan förklara det för mig, haha



Ha nu en fin och skön söndag snart ny vecka
Kram Meta

1 kommentar:

BP sa...

Hahaha! Nu kör jag bil själv, men jag kan inte ge dig en förklaring. Aningen förvirrande om man varken få svänga vänster och höger eller åka rakt fram. Bäst att parkera bilden och promenera här tycker jag;-)

Tusen tack för denna förvirrande skyltning och stort tack för länken också:-)