Bloggintresserade

lördag 14 juni 2014

Fottotriss. Vatten



Hej alla där ute!

Då var det en ny fredag och en fototriss     Den här veckan är det vatten som skall fotas. Få se nu vad jag kan få ihop av det då....................................

Här har det regnat en hel del och det är så fint att fota blommor efter det tycker jag. Här är några av dom.

Nummer ett är en av mina irisar. Knoppen är härlig.








Ett spindelnät vid grinden som jag ofta har bort men det kommer ett nytt. Idag har det även fina pärlor på sina trådar.






Ytterligare en pärlprydd växt. Blad till blodtoppen.





Det var mitt bidrag till vattentrissen idag
Önskar er alla en härlig söndag utan vatten från himlen men med en massa sol.
Kram Meta

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Underbara bilder på lika underbara droppar...mycket vackert!
Ha nu en skön och rolig midsommar...
Kram Titti