Bloggintresserade

torsdag 29 maj 2014

Människoskapelser. fredags temat

Hej alla där ute!

Vad människan kan skapa det kan vara mycket olika saker det.
Jag tänker så här denna fredagen.
Min man han är så duktig på att snickra. Nu har han gjort en åttkant till mig och mina kryddor. Dels för att det är snyggt och sen är det så praktiskt att plocka kryddorna där.







 I mitten står min pappas solur som jag ärvt efter honom.







Detta var mitt bidrag denna fredag till  
Vill du se mer skapelser gå då in och kika där.
Önskar er alla en fin fredag
Kram Meta

4 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Väldigt fint! Förstår att du är stolt över det!

Ha en skön helg!

Violen sa...

Snygg och praktisk skapelse! Häftigt med soluret!

Unknown sa...

Gillar din åttkantiga kryddland. Är mycke förtjust i plankor.
/Kiki

Freja sa...

Både vacker och funktionell, mycket bra!