Bloggintresserade

torsdag 11 april 2013

I like i torsdagstemat.

 
Hej alla ni på nätet som kikar in till mig!


Jag har en stor förkärlek för att fota träd utan löv mot himlen.
Det finns så många både roliga och vackra träd.
En Magnolia innan den slår ut.



Grannens äppelträd när det är nybeskuret.



Ett roligt formklippt träd på en kyrkogård. Är det i väntan på storken tro???














En björk någon stans.



Jag måste också få hälsa mina nya följare välkommen.
Hoppas jag kan inspirera eller i alla fall ge er en trevlig stund.
Välkommen till Gunsan och Catharina.

                     Det här är mitt bidrag till
                      Gå in Här får du se mer


Ha ett fint slut på veckan var du än befinner dig.
Kram Meta

5 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Fina bilder, den där blå himlen kan jag inte få nog av!

anemonen sa...

Jaa du har rätt. Tänk så fint det kan bli. Inte har jag tänkt på det förr.

Bitten sa...

Vi har samma passion. Jag gillar också träd.

Freja sa...

Åhh, jag gillar oxå träd mot himlen, det kan förmedla så många känslor!

Margareta sa...

Jag tycker också att det är vackert med nakna träd, det blir vackra silhuetter.