Bloggintresserade

torsdag 11 juni 2015

Torsdagstemat I like.

Hej på er i sommarvärlden!

Torsdag och då gillar jag att solen skiner och att jag har flyttat ner i mitt nya hus,


Här är det Compact Living som gäller.
Men det är så mysigt och jag sover gott.




Är också så glad över att syrenerna blommat och att försommaren bjuder på klarblå himmel med massor av sol.


 Det är mitt bidrag till I´like Tosrdagstemat Kika in får du se mer vad som gillas bland andra Bloggare
Ha en fin och skön dag 
Kram Meta


5 kommentarer:

Violen sa...

Så mysigt du har det i ditt nya hus! Där kommer du säkert att trivas! Här har syrenerna nästan blommat över men de har varit rikblommande och vi har kunnat njuta av den härliga doften. Idag får vi nog den första riktiga sommardagen med sol och värme.
Ha det gott!

Hanna sa...

Ser riktigt mysigt ut, en plats där man kommer varandra nära och kan njuta av allt det fina utanför dörren. Ha det gott!

amo sin blogg sa...

Til lykke med nytt hus.
Nydelege syriner du har.

Ha ein fin torsdag.

Monica o Jacob sa...

Så mysigt det ser ut:-)
Ha det bra

anemonen sa...

Litet är lika med ombonat och mysigt. Kanonfint är det.