Bloggintresserade

lördag 16 augusti 2014

Dagens blomma

Hej alla där ute i sensommarvärmen!

Nu har jag dykt upp igen efter sommaren det har hänt massor här så tiden har inte räckt till att blogga så mycket.
Nu kör jag igen! Blommor älskar jag och delar gärna med mig till er alla.


Dagens blomma hos mig får bli en solgul vän som lyser i mina rabatter. Den här är enkel men det finns en dubbel variant. "Rudbeckia" heter den, det finns ett till namn på den men det kan jag inte.






Mitt bidrag till Dagens blomma den första efter sommaruppehållet från min sida.
Önskar er alla en fin helg
Kram Meta

4 kommentarer:

Annette P.-L. sa...

Really wonderful photo of the sunflower! I like it!

Unknown sa...

Den lyser som en liten sol. Kram, Gunilla

Anonym sa...

Solgul och varm!

DeniseinVA sa...

These are gorgeous! Thank you for sharing this beautiful photo with Today's Flowers :)