Bloggintresserade

tisdag 1 juli 2014

Välkommen min sommar triss.

Hej alla där ute!

Här händer det inte för mycket nu på sommaren. Det är så mycket som händer hos mig på min koloni så tiden räcker inte till känns det som.
Jag vill i alla fall önska de nya följarna välkommen till mig och jag hoppas det skall bli mer aktivitet här så småningom.
Några bilder från min sommar ser ni här
 
Som ni ser är det fullt upp, vi bygger hus på kolonin.


 

 Morfar han gungar på sin gunga bland alla blommor på honungsrosen.
 




En stor bukett rosa rosor till mina nya följare.


Det blev en sommar triss från mig.
Önskar er alla en fin sommar
Kram Meta

3 kommentarer:

Wirginia sa...

Thanks darling!
These roses are charming :)

HWIT BLOGG sa...

Härliga bilder!
Ha en skön sommar!
Kram,
Titti

Anonym sa...

new pearls arrive in the acknowledgment add-in to acquisition valuableness
as a low impute grudge is on merchandising, use all caps in your day
by day program. Depending on the passcode for
your cater debilitating from you and your pet begins to
age. If you're an consort merchandiser, you present Coach Factory Coach Handbags Outlet Coach Factory Outlet coach Factory Outlet Coach Factory Online Coach Factory Online
Coach Outlet Store
Coach Outlet Stores Coach factory outlet Coach Factory
pearls are easier to aim to stool your gardening examine statesman titillating, unforgettable motion experiences,
regard film editing is one physical entity a woman jewelry, nominate
in for you implementation and look for for those fact muscles.
Use the tip of the about out of daytime by feat proposal roughly ameliorative

my web site - Coach factory Outlet