Bloggintresserade

söndag 29 september 2013

Måndags temat är hösten färger.

Hej alla på nätet!

Nu är det måndag igen och ett nytt tema. Den här veckan är det Höstens färger.
Härligt jag bara älskar alla färger som är nu på hösten. Skulle nog kunna lägga ut hur mycket som helst men det gäller att välja .
 

Jag börjar med lite bilder som ger mig lika mycket höstkänsla som de brinnande gula och orange.

Cyklamen är en blomma som har kommit stort nu och finns i hur många färger som helst. helt underbar.
 



 Silveraxet lyser i solen har nyss slagit ut hos oss




Och den nakna lilla Tidlösan den är så härlig där den tittar upp i mina rabatter




Höstastern med sina fina färger














Och jag har fler Krysantemum som också är fina färgklickar i den för det mesta gröna och färglösa rabatterna









Träd och buskar börjar att brinna i alla vackra röda, orange och gula färger.


















































Det var mina bidrag till Måndagstemat hos Helene Är du nyfiken och vill se mer så kika in där. 


Ha en härlig ny vecka i höstens tecken.
Kram Meta

11 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken fin höstkavalkad du bjuder på!
Men nu skulle jag behöva lite hjälp.Hur gör du för att man ska kunna klicka på "Måndagstema hos Helene" och komma dit utan att kopiera en massa ful text som jag alltid gör???
Ha en fin söndagkväll.
Kram Lotta

Ezter sa...

Så fina höstbilder!

amo sin blogg sa...

Åh, så mange fine blomster i vakre fargar !
Hausten er ei nydeleg tid :)

Anneli - A'la Foto sa...

Underbara höstbilder du bjuder på!

Ha en fin måndag!

Birgitta sa...

Fina, härliga höstbilder!
Gillar din header också!
Ha en fin vecka du med!

Unknown sa...

Så masse flotte høstbilder med nydelige farger.

Ha en fin dag!!

kissed by an angel sa...

Dear Meta,
These are beautiful pictures of autumn colors! I like the photos of the aster and the colored trees very much!
Have a wonderful start in the week!
Wishing you all the best,
Katrin

Judy sa...

I have been pretending I don't see the changing leaves in the trees! I do not want to see the summer end...
But your photos are beautiful, especially with the sun shining through the leaves!

Lena och Tommy sa...

Jättefina höstbilder!

FrökenChristina sa...

Det var verkligen en hel hög med färger. Det är tur att hösten är färgrik den med.

Villrose sa...

Nydelig!
Joda, fargene er riktig flotte nå på høsten...